[ultimate_heading main_heading=»CIRCULAR N 1177″ main_heading_color=»#ffffff» alignment=»center» spacer=»no_spacer» spacer_position=»top» spacer_img_width=»48″ line_style=»solid» line_height=»1″ line_color=»#333333″ icon_type=»selector» icon_size=»32″ icon_style=»none» icon_color_border=»#333333″ icon_border_size=»1″ icon_border_radius=»500″ icon_border_spacing=»50″ img_width=»48″ line_icon_fixer=»10″ main_heading_font_family=»font_family:Oswald|font_call:Oswald|variant:700″ main_heading_style=»font-weight:700;» main_heading_font_size=»22″ sub_heading_font_size=»16″ sub_heading_color=»#ffffff» main_heading_margin=»margin-top:10px;» sub_heading_margin=»margin-top:5px;margin-bottom:10px;» heading_tag=»h2″]Talls Aigua Pavellons[/ultimate_heading]
Circular nº : 1.177

 

Barcelona, 15 de juny  de 2015

Per la present els informem del calendari d’actuacions als pavellons dels treballs preparatoris de les escomeses d’aigua i de les vàlvules de tall que es duran a terme durant els mesos de juny i juliol.

Des de la companyia “AGBAR” ens han comunicat que intentaran que les afectacions al subministrament d’aigua sigui mínima , però s’han previst alguns talls d’aigua molt concrets de cara a evitar possibles danys per aigua.

Si us plau tingueu presents les dates que s’indiquen i, en previsió , informeu al personal de les vostres empreses. Els talls previstos s’iniciaran en les dates indicades a partir de les 15.30 hores.

 

 

tabla

 

Per qualsevol consulta podeu trucar a les oficines de l’AGEM (Pavelló “G”- 2na planta- Tel : 93.556.20.00 – Tel. Intern: 2000),  o be a Mercabarna – Departament d’Obres (Tel. Intern : 3000 – Tel : 93.556.30.00).

Atentament,

LA JUNTA DIRECTIVA